
Passejada i visita a Ibi
El proper dissabte 26 de maig, podeu gaudir d'un matí d'excursió al barranc dels molins i una vesprada de visita guiada al museu del joguet d'Ibi.
Aquesta serà la vuitena excursió de 'Contarelles i camins', una iniciativa que aplega un bon nombre d'entitats de les comarques del centre i sud del País Valencià amb la intenció de fer país i conéixer més de prop la riquesa cultural que tenim al nostre abast. Amb tot, tractem de lligar la literatura amb el paisatge, i difuminar les fronteres de l'espai íntim de les llegendes amb l'espai real.
Aquesta jornada lúdica i de convivència ha comptat amb la implicació d'associacions com la Coordinadora per la llengua Terres del Vinalopó, l'Ateneu Cultural Republicà de Petrer, la Coordinadora d’Escoles d’Ensenyament en Valencià La Costera, la Coordinadora Comarcal per l'Ensenyament en Valencià de la Marina Baixa, la Coordinadora Comarcal per l'Ensenyament en Valencià de la Marina Alta, La Coordinadora de l'Alcoià i el Comtat pel Valencià, la Cívica, l'Associació Cultural l'Antina de Santa Pola, el Raig de Crevillent i el Rogle de Novelda.
INSCRIPCIONS: L'activitat és gratuïta, però cal reservar el dinar (20€) abans del 23 de maig.
CPL Terres del Vinalopó: 659 051 088